FIFA WorldCup 2006Demam Piala Dunia masih berterusan dan sudah semakin ramai yang sudah terkena demamnya. Bola adalah topik perbualan utama di mana-mana sekarang. Bagi yang menonton siaran secara lansung di tv tentu mempunyai lebih maklumat yang boleh dikongsi. Walaupun begitu bagi mereka yang tidak kesempatan menonton perlawanan secara langsung boleh menyaksikan rakaman videonya di FIFA World Cup : Videos.

3D GoalsSementara itu jika inginkan kelainan, perlawanan bolasepak dan detik-detik jaringan gol Piala Dunia 2006 ini juga boleh disaksikan dalam bentuk 3D. Di laman web ini selain rakaman perlawanan ada juga disediakan lawatan secara 3D kesemua stadium yang digunakan dalam kejohanan Piala Dunia kali ini. Untuk menyaksikannya sila layari laman web 3D Goals.

Jago.comSatu lagi tempat di mana video berkaitan perlawanan Piala Dunia 2006 boleh disaksikan ialah di Jago.com. Laman web ini merupakan online community untuk pemain dan peminat bolasepak seluruh dunia berkumpul sambil berkongsi pengalaman, maklumat dan cerita yang berkaitan dengan bola. Untuk mendapatkannya boleh terus pergi ke Jago Companion.

Jika berminat pula untuk melihat video-video lain yang ada berkaitan dengan bolasepak dan Piala Dunia kali ini bolehlah layari laman web Google Video : World Cup Fever.

Technorati Tags: , , , , , ,

AddThis Social Bookmark Button
Posted by Azhad 14.6.06

0 comments

Post a Comment

Subscribe here